Kul kväll!

Ikväll så kom gullis Tora hem till mig! Hon kom runt halv 8, och så gick vi upp till mitt rum och diskuterade alla <3 dag. Som är idag! Så glad alla <3 dag på er alla. Vi satt i mitt rum ganska länge tills Tora skulle ringa till sin pappa och fråga en sak, och då sa han att han kolla på Let's dance. Tora hade glömt bort att de gick, så vi gick ner på en gång och kollade, det var bra! Jag gick och fixade mys till oss. Popcorn te och choklad :) Hon blev glad! När de var dags för röstning på Let's dance så gick vi upp och skulle fixa mitt hår och slinga det. Hon är bra på sånt! Vi slingade mitt hår. Och kollade på Tv ett tag till. Så vill jag bara säga en till sak , Tjejer som inte kan hålla sig borta från ens pojkvänner borde fan inte finnas, försvinn era jävla idioter! hatar er :) Nu ligger vi i sängen igen och pratar. Tröstar min lilla tjej <3 Nu ska vi sova!


En glad tora :)


Te, och mina fina muggar från USA


En ask choklad som jag fick av dom som jag var och praktiserade hos, så
fick jag rosor och ett tack kort! Kommer sakna dom.


Popcorn är alltid nice!


Mitt hår (innan) mycket ruffsigt, därför de ser stört ut.


Nu är de slingat, bara att vänta..


Denhär var ganska okej, de stod att det skulle vara i 30 min. Men fick ha i
den i 1 timme. Och de blev inte så stark skillnad.


mitt hår Efter. Det blev fint. Men de är blondare i verkligheten. Lite dumt
ljus :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0