Love is my drug



Snart ska jag åka till robin! Idag har jag tagit kort på mina ärr, hoppas att få pengar för dem. För jag hade tydligen en ärrförsäkring. Hoppas på att jag kan få lite pengar iaf. Tänkte göra en sak som therese gjorde på sin blogg, eftersom jag valde att bli utmanad :p

7 sanningar om Anna

1, Jag tror att jag tror på spöken

2, Jag har bara haft sex med 1 person

3, jag är så flygrädd, (därför jag inte ville till Alperna)

4, Jag tål inte skräckfilm, kan inte sova.

5, Jag drömmer ofta om att min pojkvän och mina vänner sviken mig. Brukar vakna upp av att jag gråter på riktigt!

6, Jag sover med en nalle..

7, Jag älskar underkläder och att stå och spegla sig i dem.


Utmanar dom som känner för det. Nu ska jag åka snart, så nu ska jag dra mig.

Pusspuss ha en bra helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0