Min helg!

Hejsanhoppsan!
Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera i helgen, men har inte haft en minut till det! Nu ska jag skriva om min fredag! Jag var ledig, det var superskönt, sov till 10, sedan gick jag upp och sysslade med lite saker. Åkte in till stan vid kl halv 2 och träffade Lianne i stan, vi skulle fika. Det var mycket trevligt! Satt och snackade och fikade i ca 1 timme, sedan vid kl 4 så var jag tvungen att dra mig till badminton! Gick och bytte om, sedan var det full fart som gällde... Fram tills jag såklart gjorde illa min cp höft, Skulle fram och ta en stoppboll och hela min höft knakar till, gjorde så in i helvettes ont!! Jag har problem med höfterna sen gymnastiken, men det har aldrig hänt sådär förut! Så jag kunde inte träna sen, men som tur var var det bara en kvart kvar av träningen. Efter det iaf så tog jag det lungt för jag hade lång tid på mig att göra mig iårdning, Då passade jag Judith och Emelie på att ta lite kort! Haha jag älskar er tjejer, så sköna. Ni får se lite bilder här nedanför!

Efter träningen och lite kul med girlsen, så kom mina föräldrar och hämta upp mig. Vi skulle åka till några vänner på middag! Jag umgicks med Louise och Linnea, mina tvillingpolare. Det var kul! God mat och ganska mycket folk. Efter middag och några timmar där så bestämde jag, Linnea, louise och Rikard (som också var där) att vi skulle på en fest i uppsala. Det var helt ok, inte så mycket folk. Men vi hade trevligt iaf. Där träffade vi Linneas och louis kompisar Anna och Matilda, dom var mysiga! Var där till typ 01:20 sedan kom mina föräldrar och hämtade, jag åkte hem. En toppenfredag, tack till alla som gjode den så bra! <3


Kommentarer
Postat av: Tvillingpolaren Linnea :)

haha, anna och amanda nu igen? Matilda var det ;) och grattis till 3 årsdagen! :D <3

2009-02-09 @ 21:09:22
Postat av: emelie

sååå bäst vi är!:D

2009-02-11 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0