Pluggis

Nu känns det verkligen att skolan satt fart igen! Känns både bra och jobbigt tycker jag. Imorgon är det iaf fredag, skönt det. Ska gå i skolan sedan ska jag spela badminton! Ska bli kul. Nu är jag så sjukt trött, var till apoteket och hittade den öronmedicin jag ska ta med. Så hoppas jag på att bli av med tjutet! Annars blir jag galen.. Det blev inget i helgen med mina polare, för 2 av dem skulle jobba. Synd!

Men man får göra det bästa av situationen så jag ska åka hem till Robin och antagligen kolla på melodifestivalen. Även fast det inte är så bra, och låtarna suger ganska många av dem iaf så känns det endå som ett måste (fast jag har inte röstat någon gång) Och jag är så trött på några i min klass, blir trött och ledsen att alla inte kan hålla sams. Men som tur är har jag mina underbarisar som jag umgås med! Och jag är helt besatt i boken ' räcker det om jag älskar dig ' nu, det går inte att sluta läsa, skulle t.om gå och lägga mig tidigare för att läsa, när jag kom på att jag har glömt boken hemma hos robin! Blev besviken, fast å andra sidan är det lite bra, för då kan jag inte läsa ut den lika fort. Nu sitter jag i Robins puma T-shirt och småfryser lite, men nu ska jag sova. För imorse orkade jag nästan inte upp, idrott första lektionen med. Men det var kul att leka lekar!


En till höstbild. Roliga minnen med Linnéa!

Natti puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0