Snygg bild

Idag har jag vart med Robin, toppen kille jag har. Och mitt schema suger så hårt! Snart ska jag dricka lite te och kanske äta ngt. Pappa står och pratar om livet, m.m. Han har ganska många åsikter om hur det är, ibland håller jag med och ibland inte. Imorgon har jag tydligen sovmorgon, börjar 10:15 och slutar 16:15.. Det känns inte roligt alls. Kommer inte ha tid att träffa vänner förns vi bytt schema (så bli inte arga om jag inte har tid, inte mitt fel)

För på måndag slutar jag 16:15, tisdag 16;15 på onsdag tränar jag torsdag 16:15 på fredag träning. Och sen är det dom bästa dagarna i veckan, HELG. Då kanske vi kan ses mina underbara vänner :* men visst lät mitt schema kul? byta någon.. Nej nu ska jag försöka att sluta klaga, men det är inte så lätt. Hoppas att de inte blir så jobbigt som jag tror att det kommer att vara. Imorgon ska jag gå i skolan och sen hem kommer hem typ halv 6, så då ska jag väl äta sen sova typ. Kul liv.

Nu ska jag packa lite saker, sen ska jag läsa en superbra bok!




Bilden har jag tagit själv, ganska nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0