Äntligen hemma

   Hallå!

Hoppas alla mår toppen, för det gör iallafall jag! Nu kom jag precis hem, allt gick bra på praktiken. Börjar komma igång nu, med hur man ska göra m.m det är skönt. Ikväll ska Tora komma som sagt, jag hoppas hon hör av sig snart, hon skulle på någon kurs, vet inte riktigt vad. Jag har ett sug efter robin, men det har jag alltid, knäppt jag känner mig som dendär boken '' Hur får kan man bli? '' Den är så jäkla bra! Om ni inte läst någon av Katarina von Bredows böcker, DO IT. Dom alla är så dunder bra! Är ledsen att jag bara har en bok kvar att läsa. Men på tal om böcker, så har vi fått en engelskbok som ska vara utläst efter praktiken, roligt! inte precis.. Har inte alls lust att läsa den, den är säkert inte bra. Från det ena till det andra, imorgon ska jag träffa Therese, vi ska fika på stan! Det kommer nog att bli toppen som vanligt. Och nu har jag en sak till att säga som är viktigt!

Grattis Yvonne, som fyller år idag!
(det är alltså Robins mamma)


Och Grattis till min kusin Johan som fyller 11!


Nu ringde Tora, äntligen!
hon är påväg från stan nu, så hon kommer om ca 30 min. Så jag ska nog snygga till lite i mitt rum!

Kommentarer
Postat av: emelie

hello sunshine!:D låter nice det där med ditt mysiga äldreboende! men nu är det dags för dig att pallra dig hem för mig! om du inte fattar varför kika in på min blogg...jag ligger för döden:P

hihi älskar dig min lilla plattefnutt!

2009-01-19 @ 21:22:31
URL: http://theoutshine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0