En trött Anna

Nu kom jag precis hem. Har tränat, det var kul men är helt slut! Åkte till Robin efter träningen och var där i några timmar. Gillar att vara nära honom. Har varit kär i honom i snart 3 år, och älskar honom lika länge. Tänk att kärleken har stått ut med alla våra bråk och problem, otroligt. Men är glad att det inte har tagit slut, för jag älskar dig nu med. Du är mig närmast hjärtat. Jag vill och kommer alltid finnas för dig, men kanske inte alltid som flickvän, men man kan hoppas det iaf. Tack för kvällen ♥



Jag tycker om bilden, den är gammal. Nästan 1,5 år sen tror jag.
Men minns den dagen så väl, Åland med dig. Det var roligt!


Nu ska jag läsa en bok, sedan sova. Ska upp vid 7 imorgon tror jag, men slutar tidigt!
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: SquideARN

Du kan ju inte ta robin så där bara! :(



JAG SÅG HAN FÖRST!!

2009-01-22 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0