Hallå

Nu har Tora åkt hem. vi lagade pannkaka till middag, Mums! Vi hade dunderkul! Vi spelade Wii, och det var ett superkul spel där, igentligen borde vi ha filmat hur vi höll på och skrika! haha.. Nu sitter jag i min säng, och börjar göra mig iårdning för sängen, skönt att sova.. Men endå inte, tänk att man nästan sover bort halva sitt liv! känns inte okej..

Funderar på om jag ska ringa Robin som jag sa att jag skulle sist jag la på, för jag hade glömt en viktig sak, hehe. Jag ska nog göra det när jag har skrivit klart!

Och nyss läste jag 2 nya kommentarer på min blogg, på inlägget  ''Shine a light'' som jag skrev för ett tag sen. Det var om att jag var så trött på wow, och då är det 2 anonyma antagligen 2 som spelar wow, som har skrivit att det är bra för man slipper tänka på annat, och sen stod de '' wow for life, det löser allt och allas problem <3''
okej anonyma, jag förstår inte hur ni tänker där. Det är wow som ''är'' ett problem, det löser absolut ingenting.

Allt för mig godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

äru tokig, wow löster allt, wow4lajjf jag älskar wow av hela mitt hjärta och det gör nog din BF också .. det tror ja iaf :(

2009-01-20 @ 22:34:35
Postat av: Anonym

du har rätt som vanligt, förstår inte att hon kan tycka illa om wow, att vara 80 är som att få allt man har önskat

2009-01-20 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0