Hejsan!


Idag fick jag en skön och välbehövlig sovmorgon, vaknade vid 10 tiden. Och hade fått ett sms som jag blev väldigt glad över. Bra början på dagen! var hemma och skrotade runt till 1 tiden, för då började mitt pass till klockan halv 10. Kom hem för en halvtimma sen. Och väntar på ett samtal, men jag vet inte om det kommer. Imorse när jag skulle sminka mig så satt jag och kollade på mitt smink, och tänkte. Undrar hur mycket pengar jag lagt ner på allt? Och är det verkligen värt. Ja iaf jag satt och funderade och sminkade mig lite extra bara för jag hade tid. Det blev bra, men var så trött så jag såg så sliten ut efter igår. På praktiken var allt bara bra, jag bakade idag med! Och ringde till Maria som jag inte fått tag på ett tag.. Hon svarade nu iaf! Och så fick jag reda på att Emleé våran kära klasskompis ska byta skola :( trist som bara den! Hoppas man håller kontakten iaf. Imorgon börjar jag klockan 7 till 3. Sen ska jag träna med mina vänner, I love it. Och efter det kommer Linnéa och Emelie hem till mig på mysis kväll och ska sova över! Det kommer att bli super. Men nu ska jag nog tacka för mig, och hoppas att eran dag vart lika bra som min.


lite av mitt smink



Jag gillar att ta kort i min soffa. så det hann jag med på min halv-lediga dag!

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0