kl 05:32

Godmorgon!

är så sjukt trött just nu, sitter i min säng och vill bara gå och lägga mig igen. Dom spelar Madonna på radion, den är väl helt okej. Jag har inte nämnt att jag praktiserar på ett äldreboende nu i 5 veckor, detta är min andra vecka, jag tycker själv att det går bra och det är bra. Vissa saker är roligare än andra, om man lägger det så. Idag börjar jag 7 och går till 16. Så ni vet kan jag inte nås på mobilen heller under dagen, men jag kollar alltid på rasten.

Efter praktiken idag ska jag åka hem och slappa, sedan ska Tora min vän komma hem till mig, ska bli roligt! Har inte träffat henne på nästan 1 månad. Illa! Men nu ska jag gå ner och börja med frukosten kanske, om jag orkar! ☺

Ha en toppendag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0