Min fredag och Lördag!

Hejsanhoppsan!
Nu sitter jag i soffan och tänkte berätta om min helg, eftersom jag inte har skrivit på ett tag. I fredags när jag skulle upp kvart över fem så var jag så trött, men dagen gick superbra! Träffade Lisa påväg till stan på bussen. Vi satt och pratade tack för du hjälper mig! Så åkte jag till fyrisfjädern och kollade på Tv:n och snackade med badmintonpolare. Så började träningen! Det gick bra, har sån grym träningsvärk idag. iaf jag och Emelie åkte hem till mig med min pappa efter träningen, Och satt och pratade sen lagade vi mat, tacos! Mums.

Efter ca 2 timmar kom Linnéa vi ställde upp en vit bakrund och tog en massa bilder, det är några av dom som jag kommer att visa här nere. Vi var vakna ganska sent, och hade superkul! Linnéa skulle upp klockan halv 8 på morgonen hon skulle träna klockan 10, duktig tjej dedär! Jag och Emelie tog det lungt och sov ett tag till, sen så bakade vi kladdkaka, blev bra! Vi tog en massa mera kort, blev väl 1000 sammanlagt, hehe.. Men tagit bort många med, alla blir inte bra om man säger så! Emelie åkte hem runt halv 4, och sen blev jag ensam och satt och tog det lungt, dukade och gjorde fint hemma för vi skulle få gäster, och det har vi nu med. Familjen Myrberg är här. Och min vän Felix! Just nu sitter vi och kollar på bilder från Florida! Så ringde Robin också, tack för det <3

Nu ska jag inte prata mera. Ha det bra och hoppas ni tycker om bilderna! ♥







Emelie och Linnéa!



Anna



Linnéa, baby



Anna, gillar bilden



Emelie, sötnos



Anna



Gullunge!



Anna



Jag och Emelie



Anna igen haha



Jag och Linnéa.


Tack för helgen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0