morn

hoppas alla har sovit bra! eller iaf bättre än vad jag har gjort. Jag har drömt mardrömmar om mig och robin, inte de roligaste.. Så när jag la mig i min säng runt 12 tiden så är det såklart en mygga i mitt rum! som ligger och surrar runt mitt öra.. fyfan vad jag hatar myggor!! Så jag gick in och la mig hos mamma, men hon snackade lite i sömnen och snarkade till lite då och då. Men sen drog hon till jobbet, och så vaknade jag av att mormor knackade på dörren, men de var iaf för en god sak, för hon ville tända brasan åt mig :)

Nu sitter jag halvnaken i min säng, och gjort det ett bra tag. Sitter och tänker och funderar. På både bra och dåligt. Och jag undrar vem det var som skrev 'anonym' kommentaren på mitt inlägg igår '' besviken'' ? hatar anonyma kommentarer, så nu kan ni väl vara snälla att skriva namn? tack! Idag börjar jag att jobba 16 - 21, ganska kort dag så de är skönt! Och ikväll så får man nog ingen lugn och ro, för elin min lillasyster ska ha en tjejmiddag för några tjejer. Så jag får inte vara hemma, roligt! Men jag ska sova inne hos mormor så jag får lite sömn inatt iaf. Annars ska jag inte göra så mycket idag. Men en sak måste jag göra, och det är att rensa min garderob, jobbigt men det måste göras! Får se om ja tar lite bilder sen och lägger ut, men för tillfället orkar jag inte det.. Ringde till Lisa nyss, vi ska gå på konsert. Våran vän Gustaf Jernberg ska ha Konsert den 25 Mars kl: 18:00 på grand! So feel free to come, säger jag! :)

Nu ska jag inte skriva mer, ska ringa några samtal ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Godmorgon sunshine! :) kika in på bloggen min! Älskar dig! <3

2009-01-23 @ 11:53:48
URL: http://theoutshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0