Dagens

Hejsan alla söta ♥

Idag vaknade jag runt halv 10 tiden, var så trött. Trodde jag skulle sova hela dagen, men icke. Gick upp och åt en god frukost, sedan satt jag och laddade upp en massa bilder på bloggen, har sagt det förr - Fan, kan inte blogg.se skaffa Java!? det är så sjukt segt att ladda upp flera bilder här. Man orkar ju inte med! Sen tänkte jag igentligen träna, men tror ni jag gjorde det? nej det gjorde jag inte, för min hals är cp nu med, så började ja må illa och känna mig yr. Så det var inte att tänka på tyvärr. Istället tog jag ett långt och skönt bad, sånt behöver man ibland.

Ikväll kanske jag ska träffa Julia, eller så får vi se vad jag hittar på. Imorgon ska jag mamma och elin åka till göteborg och kolla på Harry potter tror jag, och gå runt på stan. Sedan ska jag hämta min vän Therese på flygplatsen. Hon ska vara här resten av månaden, ska bli mys! :)


Typ dagens klädsel

Skjortan eller vad man nu ska säga är från Promod
Shortsen är från Pimpkie
Linnet från Gina

skön sommarklädsel!


Lite sliten och tröttis. Och lite depp, men endå helt okej

Puss på er, och ni kan följa min blogg på bloglovin om ni vill det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0