Dude it's a Lama!

Hejsan! inatt blev de ganska sent, somnade runt 5 tiden, och vaknade vid kl 10, förstår inte att ja inte vart ett dugg trött idag! Idag är det Elins namnsdag, alltså min lillasyster, så grattis syster! ^^

Elin fick bestämma idag, och det ledde till att vi åkte enda till Trollhättan som tar en timme att köra till, för hon ville bada. Så jag och kusinerna och pj och lena åkte till badet. Det var mysigt, men ganska litet. Jag och mamma simmade 1000m, det ni! Det var lite jobbigt i slutet bara. Efter det bestämde jag mig för att jag skulle sola solarium, för första gången! Det kostade 20kr för 6 min, tycker de är dyrt. Jag var fegis så mamma följde med in och satt bredvid mig, haha och det var värsta läskigt när den startade, lät ganska mycket och blev ett starkt ljus! Tur att man hade glasögon på sig. Men de var värsta ac i den, så mitt ena glasöga flög iväg, haha! Jag vet inte, men ja tyckte de var ganska läskigt, får se om ja gör de någon gång igen.

Sedan åkte vi hem, och nu har vi ätit räkor och sen blir det tårta! :)

Och det ni ser på bilden här nedan är en bild på en Lama. Fick den bilden av Robin igår på mailen, haha det var lite roligt, och gulligt! Han sa att han tänkte på mig när han såg den, för vi har sätt filmen 'Dude Where's my car?' den är rolig, om ni sätt den fattar ni grejjen ;)




Ja på bilden ser ni då en Lama, Från Canada som robin fotade igår!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0