Godmorgon :)

Nu sitter jag i min säng och inte gör så mycket, vaknade för ca en timme sen! Och inatt sov jag så skönt, igår läste jag ut Män som hatar kvinnor, och ska nu börja på nästa bok som heter Flickan som lekte med elden, hoppas den är lika bra! Idag ska jag styrketräna tänkte jag, även fast jag är lite förkyld. Sedan ska jag göra mig fin och åka på en liten tjejkväll hemma hos Helin! Ska bli superkul verkligen :)

tänkte att ja ville hissa och dissa några saker också!


Sommarlovet, finns det något skönare än att inte behöva tänka på plugget, och stressen?

Pojkvänner, dom är det bästa oftats och jag bara älskar att ha en, även om det är sommar och alla säger att man borde vara singel, No thanks!

Att åka utomlands med sin älskling, Nu har jag och robin för första gången åkt utomlands (till Polen) som jag alltid velat åka till eftersom min farfar och pappa har tillbringat många år av sina liv där. Och det var toppen att åka med Robin, mycket mysigt.

Att köpa nya kläder, som jag har gjort ganska mycket nu sista tiden! Man får en sån kick av att köpa något som man verkligen gillar, som man tycker att man är snygg i, eller hur? ;D




● Den svenska sommaren, vad f'*n är detta för väder!? Uch.. Bir ju deppig, känns redan som att hösten är på G, vilket jag inte alls vill vara med om.

● Att vara förkyld på sommaren, det är bland det jobbigaste som finns! När det är varmt ute (just nu är det kallt, men endå) och man har sån huvudvärk och bara svettas, usha.

● Vänner som inte tror på en och tror på rykterna istället? Vad är det för j*kla stil va? Kamma till er vafan. Man ska tro på sin vän, inte på alla andra.

● Till sist, Fjortisbloggare. Visst, det kan vara kul att läsa några gånger, men jag menar kan man hålla på att ha en sådan image för evigt på bloggen? jag vet inte, men jag tycker det är tråkigt att många bloggare ska härma varandra och hålla på att tjaffsa om det, man har en blogg för man ska skriva om sånt som man själv är intresserad av eller vill skriva om. Inte ta det som någon annan tipsar eller skriver om. Då får ju läsarna bara samma sak hela tiden, vilket är synd.

Så det var lite saker som I had in mind för idag! Nu ska jag städa upp lite i mitt rum och byta om till träningskläder!




Kommentarer
Postat av: Emelie

så rätt så rätt anus<3

2009-07-12 @ 20:32:48
URL: http://wandeby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0