hemma (igen)♥



nu ligger jag i Robins säng, as always? Har vart i Polen med Robin i en vecka med hans mori också! Det var kul. Kommer ladda upp massa bilder sen, antagligen imorgon. Det var lite dåligt väder i polen, men det var vamt vissa dagar som bara den! Vi var bland annat i en saltgruva och på 2st konsentrationsläger! Så var vi i Krakow. Vi bodde hos Yvonnes morbror, dom bodde i Katowice. Imorgon ska jag hem till min kära familj igen, saknat dom. Skönt att man överlevt ännu en resa..

Och snart drar jag och R till gbg och Liseberg! :D Verkar inte som att Tora och Andreas hänger på ändå..
synd.

Nu ska jag nog spela The sims 3! ♥

Kommentarer
Postat av: c

oh, när ska ni till gbg? ;) jag & henkan ska också dit ;D haha

2009-07-05 @ 18:35:09
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0