Idag har jag..

Vart med Robin, och vi bokade hotell för Göteborgsresan som vi ska göra nästa vecka, det är så mys att sova med dig älskling. Och idag har vi 3 år och 5 månader ihop, vad behöver jag säga mera än att jag älskar dig? ♥ puss.

Sedan var jag irriterad som bara den innan jag skulle åka moppe, jag vet inte varför, ush., När jag satte mig på moppen och hade kört i ca 3 min så började regnet ösa ner och det haglade, nice nice! Blev superblöt och ennu mera arg. Så hade jag på mig Shorts för det var varmt när jag åkte, kul att gå runt i stan med det när alla andra hade långbyxor, tabbe anna.

Iaf så gick jag till Apoteket och köpte halstabletter till Emelie (som jag skulle åka till) för jag är inte den enda som var förkyld, hehe. Efter det tog jag 8:an till Gottsunda och träffade Emelie, vi lagade Tacos och kollade på tv. såpor på tv.n alltid lika kul, typ dejting program och typ ' will you take this rose? ' hehe.. Och emelie, du ska veta att jag tror på dig och finns för dig! Sedan tog jag och E bussen till stan, hon skulle möta upp Emma som hade gått på bio som skulle sova hos henne. Så åkte jag tåget, och körde moppe hem. Det var ganska kallt.

Och nu sitter jag i min säng, börjar bli tröttis och ska nog sova!


En suddig bild på mig, bra kläder att ha i detta fina väder va? not..



En av mina favorit rätter ^^



Och så tjockade vi oss såklart. Men det gör ju inget, jag och Emelie gjorde ett test om BMI, och tydligen så är jag Underviktig? hur kan de vara möjligt. Det tycker jag inte, hade ett BMI på 18, eller 17, minns inte. Tror inte på såntdär, hehe.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha anna och vart är porrbilden på mig;) haha driver!<3 tack förresten puss<3

2009-07-09 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0