Infektion i halsen



Hej allihopa! Eller ja, godmorgon.

Nu sitter jag i mitt rum, och är hungrig.. Men vill inte äta frukost pga min hals gör så ont då!! Jag har haft svårt att andas och har haft ett tryck över bröstet och varje gång jag sväljer så känns det som en klump som långsamt åker ner (typ som när man sväljer för fort och det gör ont) Och igårkväll tyckte jag att det var så läskigt och obehagligt att jag och pappa åkte in till sjukhuset och kollade upp det. Dom tog ett stick i fingret och kollade i halsen (jag var röd och svullen) så tog om och petade i halsen, Det visade sig att jag har en infektion.. SOM kan sitta kvar i FLERA VECKOR!? fyfan.. orkar inte. Och inte nog med det så igårkväll när jag var så ledsen över allt så står jag och hackar lök, och så skär jag mig i fingret, SÅKLART! De blödde mycket, och värkte. Det blev ett hack in till nageln, aj aj.. Men de ser ok ut nu iaf. Men endå, jag är en otursflicka just nu.

Nej nu ska jag försöka att inte deppa, gå ner och äte frukost och packa. Kanske hinner jag ligga och sola ett tag, hoppas.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: gymmy

vad var det du fick i halsen? körtelfeber?

2009-07-20 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0