Liseberg 09! ♥


Jag och Robin på tåget till gbg! ♥
så söt bild på oss.


Pussar ♥


Jag var taggad :)


hihi bus ;>


Robin ♥


Kanonen äger!


Totti och Andreas :)


Radiobilarna var ett måste ;)


Michael Jackson :o


Det var show :)


Lillasystser och Lillo träffade vi på :)


Andreas och Tora i floumride :)


Trollkaren ;)


Andreas hade tur :D


Fint kort :D


Dom busade hela tiden :p


Mums :D


Det är ett måste att köpa sockervadd när man är där varje år ;)


Vi kollade på 3D-film , hahah min sötnos :D


Vi var fett sexy :o


Vi åkte utsikten :)


Slänggungan :)


Puss puss :D


Puss älskling


Kanintjuvar :o


Colorado :D


Sen blev de mys :)


Colorado :D


Bus bus :D


Jag och totti :D


igen :)


Tora och Andreas dagen efter, lite trötta och sådär


Tora och vårat goda fika :)

Liseberg var toppen, det var roligt! Tack för bi gjorde dagen värd! :D

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Mysigt det såg ut :)

2009-07-20 @ 17:44:01
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: TORA THE BEST 4EVER YÄÄ

Det var så kul!!

2009-07-24 @ 21:34:25
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0