Me like

När jag var i Polen köpte jag lite saker, nu ska jag visa vad för snyggt jag har köpt!



Denna bok ska alla läsa, den är bra, spännande! Har snart läst ut 1.an. 10 sidor kvar, snart ska jag böra med 2.an!



Jag köpte ett snyggt linne!


En lite mera närbild, me like!


Den nya partyklänningen! :D


Ett par svarta snygga skor!



Det är elastiska band runt föttera, så man borde inte få skavsår ^^



Dessa är inköpte i Frankrike, av min kära pappa. Älska!



Snygga va!



En ny bikini köpte jag också, vitt är snyggt till solbrännan



Bakifrån ser den ut såhär  :)

Nu sitter jag i mitt rum och tar det lungt, är ganska trött. Ska bli skönt att sova snart! Imorgon ska jag träffa min sötnos Emelie, ska nog åka hem till henne! ;D Jag orkar inte ladda upp bilder från Polen nu, för det är sååå många, så jag vet inte vilka jag ska ladda upp, så är de så segt att ladda upp bilder på bloggen för de finns inte typ 'Java' grej. Det borde dom fixa, ellerhur?

Ha en bra fortsatt kväll people, Puss! <3



Kommentarer
Postat av: Louise

vilka niciga skor du har köpt:)

2009-07-09 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0