Stenungsund!

Idag åkte jag och Therese med min kusin Robin och Ulrika till Stenungsund. Dom skulle åka till Göteborg och släppte av oss på vägen, roligt att åka med dom. Min kusin har en bra rolig humor tycker jag, och hans flickvän med! ^^ Vi kom dit runt 12 tiden, och det regnade och blåste som bara den. Förra året när jag var där med Julia så kom vi inte hem för bussen vi skulle ta kom inte. Men de skulle ju inte hända iår igen.

Jag och Therese hittade det vi behövde, men jag köpte såklart lite 'onödiga' inköp.. Men det gillar jag, hehe. Vi var där till kl 2 sedan gick vi och åt en lunch på Mcdonalds, nyttiga! Sen när vi skulle gå ut så regnade det som bara den, min rumpa blev helt blöt. Vi satt och väntade på dendär jävla bussen i 1,5 timme.. Men den kom inte iår IGEN!? vad fan är det för fel på just den bussen. Dom andra kom ju om och om igen.. knäppt tycker jag. Det hela slutade iaf med att min mamma kom och hämtade oss, haha


Mina inköp!



Köpte en parfym, jag har redan 4 st. Men älskar denna doften, underbar!



Brun utan sol, kan behövas när man bor i sverige ^^



Och rakblad som kostade 198kr!? mera än rakhyveln ju..



Ett nytt täckstift, mitt är nästan slut. Kan säga att den är väldigt bra, lätt den bästa
av alla som jag har använt!



Och trosorna, I love the. Tänkte inte på att alla blev i lite rosa nyanser.
Mitt absoluta favoritplagg att köpa är sexiga fina underkläder. Man känner sig snygg om man har snygga underkläder, så är det bara!

Nu sitter jag och Therese och nördar, men sedan ska vi nog kolla på beck tror jag som går på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0