Tack sötnos

Hej allihopa!

Idag åkte jag Therese och mamma in till gbg runt 12tiden. Vi gick och köpte nya joggingskor till mamma, för hon har slitit ut dom, haha hon var så stolt över det, att hon har slitit ut ett par skor. Vi gick och åt kinamat, mums! Sedan gick vi och köpte namnsdagspresent till elin som har har namnsdag imorgon. Jag köpte en ny mascara som Therese har och som hon säger är bra, så hoppas den funkar på mig med! ^^

Jag och Therese köpte också en varsin kalender för 09-10, kan vara bra att ha så man har ordning på allt, så köpte jag pennor och ett pennskrin. Vi åkte till flygplatsen runt halv 5 tiden, och lämnade av Therese där, kändes jobbigt. Nu känner jag mig lite ensam. Det har vart toppen att ha dig här sötnos, tack för en underbar vecka som jag aldrig kommer att glömma, puss och kram till dig<3



Jag och Therese uppe på Utsikten





<3

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Det var toppen ! :D <3<3 puss

2009-08-01 @ 12:47:25
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0