Tankar om Utseende

Bröst är väl mysigt, och det är nästan halva befolkningen som har dom. Och själv tycker jag att det ska vara lagom och naturliga bröst (som det är skapta) såklart finns det stora naturliga bröst med. Förut kändes det som att killarna uppskattade bröst mera, som dom var. Nu är det så mycket operationer, vissa blir lyckade men vissa inte. Det ställs så mycket krav på dagens unga tjejer hur dom ska se ut, och man ska vara smal med stora bröst men Let's face it? det är oftast inte så.

Jag tycker det är synd att alla är så utseendefixerade att de mår dåligt. Har suttit och läst Solo idag,och det står så mycket om kändisarna, t.ex att Jessica Simpson är fet? nej hon är vacker och kurvig. Och att Miley Cruse är mullig, herregud hon är också smal. Hon ser normal ut! Som Tori spelling, hon är inte vacker just nu, hon är för smal hon ser anorektisk ut, och har för stora bröst för sin kropp. Det ser ut som två tennisbollar som är hårda sticker ut, inte snyggt alls enligt mig.



Här är en bild på Victoria, ja tycker hon är snygg och läcker! Och tycker att det är ett bra beslut att hon tog ut en del av sina bröst, ser betydligt mycket finare och normalare ut!




Sen har vi Tori Spelling, aldrig tyckt att hon är speciellt snygg. Dock kollade jag mycket på Beverly Hills när jag var yngre! ^^ Ibland när man opererar brösten kan det nästan se normlat ut, och fint! Men hennes alla bröstoperationer är inte så bra. I början såg det ut som två små bollar. Sedan hade hon ingen klyfta i huvud taget, sen nu ser dom helt konstiga och snea ut! Jag såg henne i en tidning idag i bikini och det ser också ut som att hennes nipples sitter i olika höjd? jag tycker hon borde ha behållt sina små söta bröst hon hade i början. hon lär väl inte vara nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0