Tjej mys

Hallå, tänkte berätta lite om min gårdag. Igår på kvällen så hade jag bjudit några tjejer hit på middag, jag började pyssla och fixa och sedan skulle jag hämta Therese och Lisa vid tåget, när jag stog och fixade med salladen så började regnet att Ösa ner! kul, alltid lika kul att åka moppe när det regnar, eller hur? haha.. Men jag klädde på mig regnbyxor och regnjacka med gummistövlar åvanpå mina kläder och gav mig iväg. Jag hämtade therese först, och lisa började gå. Sedan åkte jag tillbaka och hämtade Lisa.

Vi tjejer började laga mat, och satt och pratade hela kvällen, vi åt pastasallad till middag (för en gångs skull inte tacos, haha) Och banan med choklad till efterrätt, för de är så gott! Kvällen slutade vid 12 tiden, vissa åkte hem tidigare pga, sommarjobb. Kvällen var mysig tycker jag. Lisa skulle sova över så hon stannade kvar såkklart, vi satt och snackade fram till kl 1, sedan somnade vi!


Först tänkte jag låna mammas rosa blus, så det passade med mina rosa naglar, men sen ångrade jag mig,


Men det blev denna, den är fin tycker jag :)


Tjejer :)


Tjejer :)


Gott med vitlöksbröd :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0