Tjejproblem



Idag är det inte min dag känner jag. Vaknade av att våran granne bankade och hamrade på sitt hus runt 8 tiden (jag som behövde sova ut idag kände jag) gick upp och åt frukost, lillasyrran är allmänt arg hela tiden och bråkar med mig om minsta lilla saken, idag var det om strumbyxor.. Känns ju jättekul! Sedan är min maskara som nästan är slut och blev helt cp när jag skulle sminka på det för den var helt jävla torr, så jag är ful, allt känns bara så fel idag. Och snart ska vi åka och kolla på skulpturer någonstans, kul va? nah vet inte riktigt. Mest lust att åka hem just nu, om endå robin var hemma så skulle ja åka hem.. Och det skulle vara fint väder idag, men det är helt molnigt såklart. Så är jag irriterad på att Robin är utomlands, vill ha honom här. Jag vet att ja klagar som bara den, men känner mig som en trött och ledsen flicka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0