Är med Tora

I måndags var det sådär jävligt fint väder igen! Jag gick i skolan, slutade dock tidigare, super! Skulle åka hem till min älskling idag såklart! Åkte dit, han skulle komma runt fyra tiden, så jag tog ett glad vatten och la mig ute på deras stora terass och stekte mig i solen! ^^

Sen kom han hem, så myste vi och kollade på Shrek på kvällen, älskar dig Robin! ♥


Jag låg och stekte!



Såhär ser det ut nu när man kommer in i Robins rum, hehe det första man ser är jag! Det är min fina tavla som jag gav till Robin i 18års present! Han blev superglad, och jag blev glad för att han blev glad. Det känns så mysigt att han har den bilden på mig. ♥


Jag hade också lånat lillasyrrans shorts, I love them! ;>



Och idag så har jag gått till skolan, var så sjukt trött imorse. Och vädret var ju inte bättre!! :(
Men idag slutade jag runt 11, för jag var klar med allt! Så nice. Sedan drog jag hem till R, för han var hemma som tur var! Åkte dit och hade trevligt, sov i ca 2 timmar. Sen åkte jag och tränade, gillar att träffa mina girls på träningarna, ni gör allt så roligt! Sedan efter det åkte jag hem, och då kom Tora! :D

Och nu står hon och provar några utav mina kläder, hon och Andreas (hennes bf) firar nämnligen 1 år imorgon! Så själklart vill hon vara sexy! Grattis grattis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0