är jag en shopoholic?


Väska från Hm, och tunika (linne) Från Gina Tricot.

Idag var jag i skolan, det var en helt okej dag. Efter skolan stod jag Louise och Maria och trängdes på bussen, hehe. Jag och Maria bestämde oss för att gå på stan ett tag, innan min träning. Hon köpte en superfin Bh (avundsjuk) jag kunde köpt, men jag hejdade mig för jag har ju så många.. Men hon kommer vara superhot i den! Jag hade typ bestämt mig för att inte köpa ngt, men när vi går in i första affären som då var Hm, så ser jag dendär lilla fina väskan som var perfekt för mig när man ska gå på party! (5 min i affären och jag har köpt en väska) Efter det ville Maria gå in på Gina, och jag med såklart. När vi kom in dit ser jag en tunika (på bilden) så den köper jag med.. Ja man börjar ju undra är jag en Shopoholic? haha! känns så, köpt så mycket saker den senaste tiden, Galet! Skärpnng nu anna..

Efter stan med Maria åkte jag till träningen och på bussen satt Emelie, vi hade superkul i omklädningsrummet! Det första hon gör när hon ställer sig och byter om är att hon sjunger '' När jag var ett vårdsvinsbarn!!'' jag bara WTF!? haha :D Började skratta som bara den, sen fick man den på hjärnan så jag hängde på och sjöng samma sak, det blev ett lejonkungen tema :) Vi tränade hårt och bra, sen åkte jag hem och åt middag med pappa för resten av familjen var borta på vift. Sen tog jag ett skönt bad, och nu sitter man halvnaken i sängen med en handduk i håret, den är så skönt!

Och en sak till , man kan inget annat än att älska honom. Björn i mitt hjärta haha (sorry robin) men ja vet att du älskar honom med ;)



Nu ska jag kolla på How I met your mother, Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken tjusig blogg och vad söt du är !!! Kram ...

2009-03-12 @ 07:28:59
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! tänkte bara dela med mig av en sida där ni kan tjäna pengar på eran blogg! Kolla i min blogg för er information, väldigt busenkelt! :)

2009-03-14 @ 17:20:53
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0