Bad day

dagen började super, vaknade upp med Robin. Han är det finaste som finns när han sover. Jag älskar dig. Låg och mös ett tag, sen fick jag så ont i magen att jag ville gråta! Och har sedan haft det hela dagen.. Fyfan! Har det nu med, det vill inte GE sig!! hatar min mage. Var i skolan, de är iaf nice att man har en bra laptop i skolan som man kan leka med. Gick till 16:15, sedan fick jag åka med Louises pappa till storvreta, tack :) Kom hem till Robin (för jag skulle hämta lite kläder) och så åt jag där, sen låg vi och snackade om lite sjuka saker. Fick ett sms av emelie, sweetipie, det ordnar sig, jag älskar dig. Jag finns om du vill något. I belive in you!

Var hos Robin från 5 till 7, då gick jag till Tåget och han följde med som vanligt :) Så sa vi hejdå, och när jag sitter på tåget så kommer jag på att jag glömde allt som jag skulle hämta! haha hur klantig får man vara? Ringde iaf och sa det och han hade redan märkt det, så jag ska få allt imorgon, tack baby. Nu måste jag sova.

Godnatt puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0