Dop fest

Igår var jag och Familjen på dopfest på Eklundshof. Det var mycket folk och trevligt! God mat och allt var bra. Vi kom dit vid kl 5, och då åt vi middag. Det var några som hade tal för George som döptes idag. Han var inte på så bra humör, så han låg och sov mest, haha. Efter middag och mycket prat, så kollade vi på melodifestivalen! Jag ville inte att måns skulle vinna, så tur att han inte gjorde det! Jag tyckte la voix var bra, häftigt med opera och hon är cool. Efter melidifestivalen så åkte jag och Robin hem med mormor och morfar. Vi kom hem och tittade på Desperate housewives och hade trevligt. Sen somnade vi runt 1 tiden. Och idag vaknade vi halv 1, åt frukost sen kollade vi på How i met your mother! Sen drog han hem, och jag gick ut och gick med mamma. Nu vill jag ha middag!!


Jag och lillasyster


en massa folk!


Jag och Lilla Albert!

Vi ser ut som en liten familj :)


Mamma satt också med albert ett tag


Robin i min säng, med min söta laptop :)


Här är låten som vann, La voix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0