Fredag den 20:e

Hej, jag har inte haft tid att blogga i helgen! så nu ska ni få veta vad jag har haft för mig!

Vill börja med att säga Grattis till Robert som fyllde 17 år i fredags! hoppas du fick en bra dag. I fredags så vaknade jag vid kl 6, kändes inte så kul, men gick upp runt 9. Segade mig hemma och pluggade, sen taggade jag till och klädde på mig träningskläderna. Badminton idag! Efter det sen så skulle jag bowla och käka china med Robin! ♥


Robert!


En peppad Anna!


alltså, alla bloggare verkar ha fått en grej för smoothies, och jag orkar
inte hålla på med sånt, så jag säger imot smoothies och kör på yoghurt
med flingor, det är super!


hade på mig mitt tub-linne idag.


Taggad för kvällen!


Robin som spelar bowling!

Kvällen blev toppen, det var så mysigt med robin. Älskar dig grabben ♥  och träningen var rolig och det gick bra!
sen åkte vi hem till robin och tog det lungt sen somnade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0