Home



En bra helg, På fredagen hade jag mys med min familj. Det var första helgen på länge som jag bara satt hemma med min familj, har saknat det. Jag älskar min familj. vi kollade på Patrik 1,5 för 4:e gången jag ser den nu! Lika bra. Pappa skrattade mycket. Somnade sent, men gick och la mig tidigt.. På lördagen gjorde jag mig lite fin (som på bilden såg jag ut) ville vara snygg för min kille. Lite suddig bild.. men jaja

. Kom iaf hem till Robin och han stod i kalsonger, jag tänkte (YES!) Men han hade precis klivit ut ur duschen. Vi åt god mat, och Bosse och Lotta var på besök hos dom, sedan samlades alla i vardagsrummet och kollade på meloifestivalen, Otippat nog gillade jag operan, haha.. Men min favorit var Star Pilots! Men den var typ en kopia, jag och robin kollade på varandra när vi hörde refrengen och ba, - Vafan är dedär för låt!? vi satt och tänkte länge, sen gick vi ner och letade. Och hittade den!  Här är den iaf, när de gått ca 1 minut kommer det som dom har kopierat.



Efter melodifestivalen kollade jag och Robin på lost. Och han var så trött, och somnade efter det. Då var klockan typ halv 11.. Och jag var pigg som bara den! Så jag läste min bok som är slut nu, ledsen över det. Så helt plötsligt när jag också ligger och halvsover säger han - Visade hon något? Typ glasögon? jag kollade förvirrat runt i rummet. Då förstod jag att han snackade lite halvt i sömnen :p Så söt är du, haha roligt var det! Sen vaknade du, och hade helt glömt bort vad vi snackat om tidigare. Eftersom lill killen var så trött så gick vi och la oss, vaknade ganska tidigt, och kollade på en film :) Med will Smith, den hete Seven pounds. Den var bra med seg! Nu är jag hemma. Nu ska jag äta pizza!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0