Min fredag

Jag gick i skolan, det var en bra dag! Hade musik och det var roligt. Efter skolan åkte jag hem till Farmor, hon mådde bra. Vi satt och pratade ganska länge, sen kom pappa med semla och blommor till farmor, hon älskar blommor och blev glad! Vi åt semla, sen åkte jag till träningen. Det var roligt! Efter det bastade jag och gjorde mig redo för fest! Jag och linnea skulle på fest i Bjk på kvällen. Jag gick till fyrishov och kollade på när Linnéa tränade Cheerleading! Dom var superduktiga. Har filmat med, men de kommer jag nog inte att lägga ut här. Satt och kollade i 2 timmar till klockan blev 9 då åkte vi hem, jag åt lite middag och linnea gjorde sig fin. Sen började vi gå, men Elin kom och hämtade upp oss så vi fick åka bil till festen. Det var mycket folk, hög musik, och en lite lokal :p Men det var trevligt! Så var Millan och Maria där med, det var nice! Vi dansade, och trängdes med alla fulla människor, haha. Vi var nyktra iaf. Åkte hem ganska tidigt, min mamma hämtade oss och körde hem Linnéa och sen hem till mig. Ringde till älskling när jag kom hem, pratade bara lite. För jag var så tröttis! Sen somnade jag och idag vaknade jag vid kl halv 12 :)



Pappa och farmor <3


Jordgubbar och semla!


Duktiga är dom!


Och viga, haha aj aj aj :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0