Min fredag


Det här är då Lisa, min klass polare!


Jag hade på mig mina nya skor, och mitt bälte!


*puta med rumpan* Jag vet att ni gillart..


Robin och jag fixar oss!

Min fredag, hmm.. Ja den började bra. Åkte till skolan, hade packat kläder och så hade jag på mig mina nya skor! Gick i skolan tills lunch, hade bara en lektion kvar efter lunch. Och det var musik, vi spelar trummor, det är superkul! Men eftersom mitt öra tjuter och jag hade så ont i huvudet kändes det inte som en bra ide.. Så jag och så kallade Fekke Lisa tog bussen hem. Jag åkte hem till Robin och sov i 2 timmar, Behövligt! Sen ringde Syrran Linnéa till mig och vi pratade i ca 50 min, tack för det honey! ♥

Efter det så låg jag och segade mig ett tag till, åt lite godis som jag köpt till mig och Robin. Sen tog jag en dusch, gjorde mig fin, så kom robin hem. Han duschade, sen chillade vi hemma hos han ett tag. Tills Kjelle kom och hämtade oss, för vi skulle till Bosse och Lotta på 60 års fest! Vi kom dit, och det var mycket folk! Och mycket mat, tur det för jag var så hungrig. Efter maten var det ett helt bord med olika efterätter, gud vad jag och Robin hade ont i magen sen! Vi stannade där ganska länge, sen åkte vi hem. Jag och robin hade det Nice (you know what I mean) haha! Sen kollade vi på Lost, sen sov vi! För vi var så trötta.


Puss hejs♥

Kommentarer
Postat av: LISSE

ROOOOHHHMPPPHHHAAAA

2009-03-07 @ 18:36:48
Postat av: Linnea (syster)

hahaha, vi har nog aldrig pratat så länge, haha :P var behövande! Puss *

2009-03-07 @ 18:52:19
URL: http://dessbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0