Nu har jag tid!

Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit ett dugg på några dagar, har inte haft tiden! Kan berätta det som har hänt. Onsdags var en så bra dag! Var i skolan, tränade med girlsen! Sen gick jag och emelie till donken och käkade sen kom lisa. Vi skulle på Gustafs konsert på Grand! Han var så duktig, blev rörd. Så duktig är du bara så du vet! (skulle vilja lägga ut videor, men han ville inte) så ni får inte se, hehe :p Tack för en underbar konsert! ♥



Gustaf!


I torsdags var jag på fyrishov med klassen (det var inte så många där) men dom som var där är bäst!  (lisa var sjuk, stackars!) Men hon är frisk nu iaf. Det var kul, och jobbigt med livräddning! Träningsvärk dagen efter haha. Åkte till Robin efter, det var mys hade saknat honom! Det var torsdagen.


Nu kommer lite bilder från alperna, som min familj skickade!

Utsikt från huset!


Elin och lillo i samma pjamas :p


En fin snögubbe XD


Sen kommer de en bild från en rolig dag för nästan 2 år sen, jag och Linnea tog sommarkort. Vi var så fina i våra färger på kläderna tycker jag! och jag har inte träffat henne på ett tag nu, synd! Vi får ta och ses snart :)




I fredags hade tjejerna i O1b bestämt oss för att åka hem till Jull och laga middag och ha mys! Det var supergott!
En trevlig kväll, med onyttigt framför Tv:n (let's dance) haha och The big man vann! :D haha han är ju så snäll, en stor kille med ett stort hjärta! Tack för kvällen tjejjer!♥


Reklam :p


Matbordet :)

I lördags kom min vän Robert till Uppsala! Vi bestämde oss för en dag på stan, med fika och kolla i butiker! Det var så kul att ses igen, det blir inte så ofta nu längre. Tack för den dagen och hoppas vi ses snart igen! :D


Jag var glad!

Och senare på lördagen kom den bästa hem till mig, vi kollade på Slumdog Millionaire! Den var hämsk, men bra! Jag tycker att alla borde se den, och förstå hur det kan vara att leva för vissa. Den var toppen! Sedan var det ju Earth hour (nu blev många barn gjorda) haha! Jag och Robin tände ljus i mitt rum och hade det bra! Tack för en mysig kväll ♥♥♥



Idag Var jag och robin lite sega, Skulle åka på kalas till mina kusiner sen runt 4. Jag gjorde en sak som jag velat göra länge, jag böt bilder i min tavla som hänger i mitt rum! Det blev fint! Vi hade trevligt hos mina kusiner, god mat och god tårta! Kollade på innebandy också, AIK mot storvreta, Grattis storvreta till segern! Så var lilla söta bebisen Olivia där, puss på henne!


Och nu MÅSTE jag sova. Skola och grejjer imorgon. Men först ska jag lägga ut ett klipp från i Lördags, det var en massa saker som hände i uppsala då, och bla. så dansade tjejer i St:per och där var min vän Helin med, duktig du var! :)


(filmad med mobilen, inte så bra bild eller ljud)

Så nu godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0