Så trött

tja.

Nu sitter jag i mitt rum och känner mig som en liten data-nörd. Undrar hur många timmar jag har spenderat på att sitta vid datorn? hmm, vill man veta. Pratade precis med Tora i telefon, vi ska ha kul på fredag hon jag och Therese! Sen pratade jag med emil i min klass, sen pratade jag med Robin. Som skulle ha inventerat idag men han orkade inte sen :p Lilla killen då.

Imorgon ska jag klippa mig efter skolan har jag bestämt! Funderar fortfarande på lugg, men det är ju så jobbigt att fixa med. Jag slutar kl 11 imorgon, ska bli skönt! Och jag känner mig så trött och lite förkyld (lillasyrran har feber) så jag ska inte träna imorgon.. Känns segt, men ja brukar bara bli sämre om jag tränar då! Men på torsdag ska jag gymma och på fredag blir det iaf badminton. Förlåt emelie för ja inte kommer imorgon, men behöver plugga och vila. <3



Jag vill kunna ha på mig mina sommarkläder och korta kjolar, Ge mig sommar!


Såhär ser jag ut ganska ofta, sitter i mitt rum lyssnar på bra musik och har min lilla dator i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0