Skor



Idag har jag vart i skolan, sen efter det åkte jag till Fyrisfjäderna, kollade på när emelie splade :) Sen spelade vi i 1 timme! Roligt, vi skrattade som bara den! Tack för den roliga timmen <3 Sen åkte jag med mamma och elin till Gränby, handlade mat. Och jag köpte ett par skor, och ett skärp! Skorna är lite jobbiga att gå i än så länge, men man vänjer sig! Nu ska jag räkna lite matte, sen ska jag packa inför morgondagen, sen sova! Så hoppas eran dag också vart bra!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Söt blogg du har!



Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 12:22:24
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0