stress


Ja, just nu är Anna inte som hon ska vara. Inte som hon brukar, hon vet inte
vad hon ska göra åt saken, hon måste bli bra. Det här går inte i längden.
Snälla skärp dig.




Linnéa ♥



Bilden är från i höstas, den betyder mycket för mig. Vi är båda knäppa, roliga, vi är som systrar.
Tack för du är så rolig att umgås med (när vi väl hinner) haha! Det är nog vårt största problem,
att vi inte hinner. Men vänskapen håller endå. Det kommer den alltid att göra! I sommar blir det
Du jag Robin och Hanki panki på Liseberg! Det kommer äga. ☺
Puss på dig!


Nu sitter jag och lyssnar på Nothing else matters med Metallica ♫

Kommentarer
Postat av: Linnea (syster)

naw, min pulla då! <3

ja lätt att liseberg kommer att äga :D det kommer bli så sjukt jävla kul! ahh gud så jag längtar!





Puss på dig min finaste

2009-03-07 @ 18:51:06
URL: http://dessbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0