Birdie 19!

Nu kommer några bilder sen lanet!


Slappkläderna på!


Massa nördar!


Min älsklingsdator!


Erik och affe busade!


Trollungen


Bus :p


Pussssss! :*


hehe, jag skrev på robin (A)


Jag är ett busfrö!


Mast!


Robin satt bredvid ''Het tjej''


Och det var visst jag :o haha!


Min nörd :)


VISA BANDEN! (ballen?)


Jag spelade the sims hehe!

Lanet var grymt kul (som jag har sagt) jag och robert busade, vi spelade pingis och hade skitkul! Hoppade hoppborg, och slogs i en boxningsrink, och så blev jag kidnappad av 2 killar, haha :D Så kan det gå när man är på lan, på fredagen var jag grymt trött, och hade vart vaken i ca 28 timmar, galet! Och dom andra ska sitta tills imorgon, galet. Nu ska jag slå in presenter! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0