Desperat



Sitter i skolan, kollar på en film som heter flyga drake. Den verkar ok, men jag orkar inte kolla, ont i huvudet. Igår åkte jag hem till Robin, och han hjälpte mig med word provet som jag ska göra idag, så nu kan jag allt tror jag. Så hoppas att det går bra. Just nu känner jag mig desperat på sömn, och jag vill sluta vara stressad. Känns som att jag har hundra saker som ska hända i maj.. Och de är ju nästan så, orkar inte räkna upp alla händelser och prov m.m. Men sen slutar vi den 11 juni! så nu är de inte länge kvar, måste stå ut! Är nervös för nationella proven i matte ush..Måste öva mera på det. Sov hos robin igår, sov ganska bra. Det är så mysigt att sova med sin kille.

Ikväll ska jag hem, vill också hämta ut en av robins presenter som har kommit till Palmen i storvreta! Men jag har inte pappret med mig, så jag kan inte.. Ikväll ska jag försöka lägga mig relativt ridigt, men ja är ledig imorgon. Det är operation dagsverk! Jag ska måla om väggarna i arbetsrummet, de ska bli kul :> Och på fredag fyller min mamma år! så imorgon eller på torsdag ska jag köpa present.

Nu är det bara typ 4 timmar kvar tills jag slutar.. Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0