Fredag den 8:e

jag gillar fredagar, dom är skönast. för då är helgen på G! Efter skolan gick jag och Fekke-lisa och fikade på waynes. Det var mysigt oh gott, vi satt och snackade skit i ca 1 timme, tack för det! ;>
Efter skolan åkte jag och tränade också, det gick bra (även fast jag glömt skorna) Sedan efter de gjorde jag mig fin, så träffade jag familjen + robin, vi skulle gå och käka på resturang för mamma fyllde år. Det var trevligt, och vicki kom också, och min farmor. Mysigt! Det var gott och som vanligt åt man för mycket hehe.. Sen åkte robin hem till mig och fixade ny msn [email protected] heter jag nu ist för [email protected] hehe.. dags att växa upp liksom? :p
Sen sov R här, mys.


Jull fick massage :>


Lisa var på g!


Jag drack juice ;>


Vårat fika :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOOOOTT

2009-05-11 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0