Hemma!

Tjänna! :D

Nu är jag hemma, har sovit i typ 6 timmar, så sköööönt! Och Jag klarade det, jag har vart uppe i mer än ett dygn! Ungefär 28 timmar! :D Somnade inte en enda gång. Och det har vart så grymt kul! Med en massa saker att göra, och skulle gärna göra om det igen! Får de som det blir en gång till någon gång ;>

Vi var ett gäng som satt på en rad det var, Ahlin, gurk, Mast, Cederberg, Affe, Svahn, Och jag som satt på en rad. Så var Robert och martiin där med, men på ett annat ställe. Dom är roliga dom, haha gurk var klockren när vi mar på max, haha!
Kommer lägga upp lite bilder sen, imorgon tror ja! (är lite trött)

Birdie 19, så jävla Värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0