Intohimo!

Intohimo med min baby igår kväll! Jag följde med R på konsert på Uh i uppsala. Vi åkte in till stan runt halv 6, åt på donken, och provade den nya glassen hehe. Det var trevlig att umgås med dig (som vanligt) Sedan gick vi till Uh typ runt 7. Det var ganska många där, har aldrig vart där förr. Men det var helt ok, det var typ 3 blonda tjejer (jag var en av dom) resten var emosar typ, hehe :D kände att ja inte passade in så bra, det var 3 band som spelade. Intohimo var lätt bäst (nu finns dom på spotify, lyssna där!) jag brukar inte gilla sån musikstil, men dom var bra! Har helt ändrat inställning till den musiken, känns bra! Det började typ 20:00 till 22:30. Jag var ganska trött, och det var ganska vilda männiksor som hoppade runt och kastade sig på varandra :p galet! En bra kväll! Tack för den :> kanske lägger ut ngt videoklipp sen, får se^^ Kom hem runt 12 tiden, sen somnade vi (A)



En robin


Ett förband


Dom hette saving Joshua!


Lite suddiga bilder :p


Han med pannbandet är sångaren i Intohimo (fett söt, och sjöng bra!)
Robin tycker han är skitsnygg btw ^^


Intohimo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0