Pimpade toaletter!

Hejsan! Hinner inte skriva så mycket just nu, sitter och skriver om Tyra Banks, och varför jag gillar henne. Hon är häftig! Idag var jag på ganska bra humör, gick i skolan. Och dom hade pimpat våra toaletter (vissa av eleverna på operation dagsverk) det stod i tidningen imorse, läs! Så jag och tjejerna gick och kollade. Kul tycker jag att de är! Sedan gick jag på stan köpte presenter och köpte en T-shirt. Sen träffade jag Therese, hon solduschade. Hoppas de blev bra sötnos! :*



Havsrummet


Lisas favorit såklart, disco toaletten! ;>


Nalle Puh


Typ supermario :p


Den var häftig


Naturrummet ;>


Omvårdnad :p


Denna vet jag inte vad den föreställer (den var värst, hehe)


Denna tycker ja var söt :)


En gubbe :p


Hjärt-rummet ;>


Denna var bra gjort :D


Bart :D


Homer ;D


Serier :D


Denna köpte jag, nästan (sen bestämde jag mig för en grön)


I love it! :D


Det är små pacman (A)


Och detta var min favorit toalett, så gullig! :D

Kommentarer
Postat av: lisa

omvårdnad haha xD

2009-05-08 @ 19:39:25
URL: http://lisahannerz.blogg.se/
Postat av: Tora

ååh, till det där rummet skulle jag vilja ta med mig en kille och pussa lite på. Eller så kan jag alltid komma till skrapan och röva bort dig ;)

2009-05-10 @ 19:28:45
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0