Vill ha sommarlov

Hejsan Bloggen!

Nu sitter jag inne i vent och snackar med robins polare, har inte precis ngt för mig. Är trött. Igår var det en bra dag, tror jag klarade provet jag hade i data. Tack vare robin! Idag hade jag sovmorgon, gick upp vid halv 11, åt frukost och en massa sånt. Sedan började jag måla dörrar, det gick bra hoppas jag! Sen läste jag en bok, som ska vara kvar nästa vecka som jag började på igår, haha kul.. Sen tog jag moppen in till vattholma, tog bussen. Sen när jag klev av i uppsala och skulle till fyrisfjädern så började det hagelregna!! :o fyfan, jag sprang, och de gjorde så ont med hagel. Det isade i huvudet! Kom dit till träningen och var helt genomblöt.. Fick som tur va låna en tjejs byxor! Så tränade jag , det gick bra. Sen kom pappa och hämtade mig, och vi åkte först till farmor. Sen åkte vi till farfars minneslund, tände ljus. Han skulle ha fyllt 80 på lördag, tänker på dig <3



Det var fint väder, nu är de regn och tråååk


Målade dörren
(före)

Efter!


Jag igår :>


Peppad för träning! :D


Såhär såg man ut idag dårå


Trädet ovanför farfars minneslund


Tände ljus för honom


Och så hade vi köpt en blomma, saknar dig farfar. <3

Kommentarer
Postat av: maria

lite fjortis varning på bilden från toan.

2009-05-07 @ 11:39:23
Postat av: Anna

höhöh, har man tråkigt så har man vet du :> tur att ja inte är fjortis in real life ;)

2009-05-07 @ 12:42:14
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0