vill sova

Hejsan!

Nu sitter jag i min säng, skulle kunna somna när som helst.. Är förkyld (har feber nu med) och har så ont i halsen, har ingen ork kvar. Idag gjorde jag ett prov, hon trodde att ja skulle klara det. Imorgon är det nationella i matte, fuck också. Kommer nog inte gå bra. Kommer nog inte kunna träna imorgon heller, fandå! vill ju träna, och nu har jag vart sjuk ofta på sista tiden, så de har inte blivit av så mycket :(

Idag gjorde jag provet, sedan åkte jag hem till robin på en gång (han var hemma, pga att han fick gå hem efter sitt nationella) jag jobbade med ett arbete om bröstcancer. Sedan var jag så slut så jag somnade i 2 timmar. Sen gick vi och hämtade emilia på lekis. Sen kom mamma, vi handlade tills på torsdag då jag ska till fjällnora med klassen, hoppas de kommer bli bra! I helgen ska jag nog bara sova, ta det lugnt. Orkar inte må dåligt längre, stress kan jag nog inte hantera så bra har ja märkt. Nu måste jag gå ner och försöka räkna matte, vilket jag absolut inte orkar. Får se om ja ska gå och lägga mig om 1 timme, skulle behövas.



Jag och robin provade nya glassen på mc donalds, den var god! lätt en hiss :>


Färgen i vardagsrummet :>
inte så bra bild, men de är superfint nu.


Min sprit som jag fick av mammas bästa kompis (min kompis med) haha
for girls only! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0