Bad dream

Godmorgon allihopa. Nu har jag ätit frukost och kollat på våra bästa år, och jag lackar på att Jack inte gick in genom dörren vid julfirandet!! Snällt att låta sin familj tro att han är död..

Inatt hade jag en så jobbig dröm, vaknade hela tiden och tänkte ' nu måste jag drömma ngt annat ' men nejdå.. fortsatte att drömma samma jobbiga saker, skulle inte förvåna mig om jag grät på riktigt i sömnen. Jag hatar bråk, och lögner och stå och skrika på den man älskar.. Så idag känner jag mig allmänt ledsen och arg/bekymrad. Ikväll ska jag iaf åka till robin och sova där, ska bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: kalli-O

undrar hur många gånger han ska "dö" innan han verkligen dör? :o

2009-11-17 @ 17:55:56
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0