Pappa fick en oväntad fars dagspresent..

Nu har Jessica vart hos mig i några timmar och pratat ut, älskar dig och hatar att du bor i Norge, vill ha dig här så jag får träffa dig oftare!! Men, det var trevligt att träffa dig idag sötnos.

En läskig, men kul sak hände

Idag är det ju fars dag också, puss på min underbara pappa! Imorse när jag och Jessica satt och pratade i mitt rum så hördes ett Jättebrak nerifrån köket! Vi reagerade och undrade vad det var, men satt kvar i mitt rum. Sedan kommer mamma upp och skrattar, haha.. Det var så att pappa hade suttit och ätit frukost, så kom elin ner och skulle sätta sig i pappas knä och pussa på honom och säga Grattis på fars dag!

Och när hon sätter sig ner åker benen på stolen ut åt alla fyra håll! Så både elin och pappa åker baklänges med en smäll ner i golvet, pappa tar tag i köksduken, sliter ner frukost, ljus en pappersrulle (som var tända) och en vas på golvet efter dem.. Så börjar det brinna!! det började brinna i duken, och nästan på elins pyjamasbyxor, elin börjar skrika - DET BRINNER! pappa hoppar upp fort som fan från golvet och slänger ut duken på terassen XD Som tur var så klarade de sig utan skador, och mamma skrattade så mycket när hon kom upp och sa de, det måste sätt ganska kul ut när allt hände, synd att ingen filmade..

Så, hur firade ni era pappor? XD

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

Hahahahahahah herregud

2009-11-08 @ 17:30:08
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0