Sega Anna

Godmorgon, aa iaf nästan haha. Igår Efter vi hade sjungit på stora torget med Luciatåget så åkte jag hem till Totti, hon hade problem med att sätta i sina linser (hon hade köpt bruna precis som jag) så jag hjälpte henne, hon blev fett snygg! När vi hade fixat oss klara åkte vi med Toras pappa till Skyttorp där festen skulle vara. Vi började duka och jag hackade sallad. Sedan kom det massa tjejer! 14 stycker var det som satt och åt em god tacopaj. Sedan runt halv 9 kom det massa folk, min sötnos till pojkvän kom också. Satt och pussades och kramades med honom hela kvällen, älskar dig. :* Bilder från festen kommer sen, men de finns redan en del på Facebook!

Det blev en hel del dans också, det var super! Men en sak slutade inte så bra.. Är ganska ledsen, min mobil är helt sönder, rutan är i glasbitar om man säger så. Någon måste ha trampat på den, lite konstigt eftersom jag hade gömt den i ett skåp med mina saker och när jag hittade den låg den på ett bord trasig :/


fan vad arg jag blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0