Svar till en viss ''Chuck bass''

Nu är jag i skolan och sitter ocn nördar. 8-)
Köpte nyss pizza med julia och louise till lunch, det var gott, och onyttigt haha. Men ibland får man vara det! Idag ska jag gymma med Robin och Therese.

Fick en kommentar av en person som nickade som 'Chuck bass' (haha jag tänkte på robin..han gillar Chuck bass)  Jag dissade mina lackleggings från gina i veckan, för de inte var bra. Och denna anonyma personen skrev att man får de man betalar för, alltså att det är dålig kvalité på Gina tricot. Och det håller jag delvis med om, men vissa saker är bra! T.ex. som koftor och tunikor är bra där! Men ja, leggingsen var inte bra. Och så kan det vara, men nu vet alla andra att de inte ska köpa det där. Ska nog köpa nya på Vila eller ngt.


Kommentarer
Postat av: emilia

men det är så med lacklegging alla är så oavsett märke. man ska inte tväta dom för då försvinner glansen man kan ta bort smuts med en blöt trasa eller nå

2009-11-05 @ 15:16:11
Postat av: Anna

Sv till Emilia: Jag har inte tvättat dem , och jag har använt dem 3 gånger, de är väldigt dålig kvalité :)

2009-11-05 @ 17:34:57
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0