7:52, eller?

Nu sitter jag och inte gör så speciellt mycket. Vaknade för en halvtimme sen ungefär. Kunde inte sova för jag är arg, eller osäker kanske? aja hittar inte rätt ord.

Kanske borde gå ut och ta en promenad och rensa tankarna. När jag vaknade tänkt jag, eh jag går upp kl är ju endå snart 9. Men sen kom ja på att kl är 7:52 för de är ju vintertid. Lite jobbigt kändes det, har typ inte vunnit ngt på denna tidsomställningen inatt. Alla andra sover och jag sitter här och deppar och tråkar, ush. Så vill jag bara säga en sak till, jag tål väldigt mycket, men inte att folk ljuger för mig. Hur ska man då lita på varandra, det går inte. Nu ska jag nog göra ngt annat, kanske kolla gossip girl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0